Thursday, April 22, 2010

Bab bodek MIC memang juara

Salam semua...

Terharu Pak Long tengok, amboi amboi, baguih sungguh, anak sapa tu ha. Bersopan, lemah lembut dan tertib lendik, sesuai buat menantu pada Timbalan Piem. Macam kata Muhyiddin disini la, dia tau adat resam dan tau budaya Melayu, sebab tu dia pandai cium tangan Timbalan Piem.

Baguih la macam tu. Biaq Umno tak dapat calon Melayu pun tak pa, tapi nama dah nak macam Melayu, pandai pulak adat resam Melayu dan tau pulak budaya Melayu. Lagi satu Muhyiddin kena perati jugak, jangan sampai dia tu cium tangan pasai nak bodek tuan bangsa Umnonya demi sebuah kerusi.

Errr... maap la yer, lagi satu sebelum Pak Long terlupa, Muhyiddin kena la tegur dia sikit, jangan dok pembohong, tak baik dan pembohong besaq bukan tradisi orang Melayu, itu hanya tradisi orang berbangsa Umno.

Wassalam...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kena la pandai-pandai...
Jangan komen macam hilang akai...
Tak kelapaq Pak Long ulang alik pi balai...
Kerana sorang dua yang hodoh perangai...

Related Posts with Thumbnails