Friday, April 13, 2012

Gambaq paling kiut minggu nie...

Salam semua...

Rasa-rasanya Pak Long tau pasai apa Mak Long hang pilih gambaq ataih nie sebagai gambaq menarik tuk Pak Long postkan kali nie... hehe...

Selain dari PM Najib yang Pak Long tengok cukup selesa ngan pakaian besa-besa, tentulah Mak Long hang jugak terkesima ngan keayuan si Rosmah... hehe... Mak Long hang ni memang minat sangat ngan si Rosmah tue. Dia anggap Rosmah dah macam idola dia, sebagai penguruih yang baik walaupun tak kuruih. Tengok ja la camana si Rosmah uruihkan Najib... ngee...

Punya la minat sampaikan ada satu ketika tu Mak Long hang ni bercita-cita nak jadi Ketua Puteri Umno kampung, kot kot boleh ikut jejak Rosmah... sib baik la tak terpilih pasai kulit tengkok dah berlapih-lapih... haha...

Tapi kiut kan gambaq Rosmah yang nie... hihi... nampak ayu, bersopan dan kecik ja dok belakang Najib

Wassalam...

8 comments:

  1. Salam Pak Long,
    Memang nmpk comey Kak Ros dlm gambaq nih!

    ReplyDelete
  2. Salam Pak Long,

    Maaf Paklong.. dulu mak long dah approve blog saya utk bertapak kat sini, tp saya intai2 tak nampak dah.. cuma ada terselit kat e-referrer jer... huhuhu..

    ReplyDelete
  3. Salam buat Pak Long dan Mak Long...
    Mohon link kan blog http://inderasipejuang.blogspot.com/ demi menyemarakan perang alam maya bagi menegakan kebenaran....

    ReplyDelete
  4. Pcl pn dok pakai pelekat ja nih..blogging pn best..banyak angin masuk !

    ps...t.kasih, pcl kekai dlm list blog paklong nih.

    ReplyDelete
  5. Camni punya gaya, silap aribulan....

    Tak kata kat Pak Sheikh tu la!

    Aku pun berkenan!!!

    Uhuk uhuk! Sorry Pak Long! Terbatuk akan daku....!

    ReplyDelete
  6. Salam Pak Long!

    Harap ehsan Pak Long sekeluarga. Tulong linkkan blog ciput ana http://bujangtua.blogspot.com/

    kat bloglist Pak Long! TQ....

    ReplyDelete
  7. Salam Pak long!

    Mak cek kata, dia kenai Mak Long masa sama2 mengaji tasauf kat G.semanggoi...! Sama2 dok ngorat ostat Dol KK !

    Uhuk uhuk!

    TQ daun keladi pasai link tu. Teruskan perjuangan!

    ReplyDelete
  8. kiiutt?
    sopannn?
    ayuu?

    ada maknaaaaa tu.. hihi

    ReplyDelete

Nak komen kena la pandai-pandai...
Jangan komen macam hilang akai...
Tak kelapaq Pak Long ulang alik pi balai...
Kerana sorang dua yang hodoh perangai...

Related Posts with Thumbnails