Saturday, February 23, 2013

Cara baru kempen BN (Gambaq...)

Ni la cara baru kempen BN yang paling berkesan, menyelinap habih ke kebun-kebun orang kampung. Cara baru menyampaikan mesej yang lebih menyeluruh tepat ke sasaran kelompok pengundi setia depa.

Errr... Sapa kelompok pengundi setia yang memerap dalam kebun tepi hutan belukaq tuh gamaknya...

Huh, sib baik belakang lau ayam Mak Long hang depa tak buat honar... hehe...

Wassalam...


11 comments:

  1. nampak cantik juga sambil bungkus dapat kempen tapi itu lambang banyak nipu awas jangan tertipu lagi ini kali

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Salam Yong,
      Stok bendera yang terlebih, nak buang takut membaziaq... membaziaq tu kan ka kerja buat setan...

      Delete
  3. ini mesti pencacai yang tak dibayar upah pasang bendera, daripada disimpan menyemak kat rumah baik buat sampul cempedak atau nangka,selamat buah..

    ReplyDelete
  4. jangan buah tu jadi busuk sudah la...

    ReplyDelete
  5. Kesian pada buah2 nangka/cempedak tu. Kalau depa boleh berkata2, tentu buah2 tu menjerit2 sebab dibalutkan dengan kain naji sial tu tanpa rela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Busuk sampai tak leh bernapaih... haha...

      Delete
  6. Ιt is a сhef's term for 'а put for all the pieceѕ
    and the whole lоt іn іts place'. You possibly will be in a position to attain preferred regard and name with benefit of your strength and courage. The landfill prolonged the spot so it can be implemented to produce on.

    Take a look at my web page ... how to clean a pizza stone heat

    ReplyDelete
  7. Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
    Salamum Pak Long Din
    Soalan Wajib yg perlu Pak Long Jawab secara ikhlas .... Halal tak buah ini yg di balut dgn bendera dacing Be End ni..... ? Seandainya Haram tolong jangan beri pada Janda Limah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam tuan hj,
      Jawapannya HARAM kalau kita balaih tak mintak kat tuan dia... haha...

      Janda Limah dah dekat dua minggu kat KL tuan hj oii, nak tunggu Najib bubaq parlimen baru nak balik katanya...

      Delete
  8. Pokok macam ni banyak sangat kawasan area putrajaya n bandag bandag besag
    Pakaiyan luag nampak macam BIRU, pakaiyan hat terpaksa/diarahkan, hat dalam hati hat RAHSIA semua HIJAU dah la ni
    Mengkalu hangpa tak caya panjat pokok tu bukak kain barot BIRU cap kati tu wajib hat dalam tu kaler HIJAU
    Zaman telah beghubah, ati perot orang pon dah berghubah hat BIRU tu tak lebih lakonan saja nak bagi sedap ati boss, sikit lagi boss bagi projeq hulog duit
    Dia ada la sekog dua hat tak perenah miss dok amin doa' ustad RM2juta -"wahai tohan hidopkanlah kami dalam UMNO, matikanlah kami dalam UMNOo, dan bangkitkanlah kami di akerat kelak di bawah bendera UMNOo bersama juak juak UMNOoooo"- makmum hat sekog dua jawab -"dulu kini dan selamanya"-
    Makmum sekog dua ni suka sangat tengok TV3suku, depa tak baca Pimpinan ArRahman ka Mustika Hadis ka, Ustad Kitab Merah pesan takot tepesong, hari hari dok baca Hasutan Meloya Berita Hairan.
    Sejuruih 16 Dis 2009 lepaeh Nazri jaga palimen kata -"AHLI UMNO BODOH,TAK TAHU RAKYAT DAH TOLAK, KALAU TAK BERUBAH TERUS HANCUR BANGANG"- hat ceredik semua beralih angin tinggai hat sekog dua tuu malu mata kat Ku Nan dua tiga ekog dok tunggu Gelang hat Patah. Hat patah ni gelang plastit cek ooi, gelang Maeh tak patah, banyak tu pon tak reti, patotla Nazri kata BODOH, Madet Kutty pon kata BODOH, yiddin kata perlu sekolahkan balik, makna dia BODOH la tu

    ReplyDelete

Nak komen kena la pandai-pandai...
Jangan komen macam hilang akai...
Tak kelapaq Pak Long ulang alik pi balai...
Kerana sorang dua yang hodoh perangai...

Related Posts with Thumbnails