Tuesday, March 05, 2013

Lahad Datu: Musa Hassan pun tumpang sekaki...

Salam semua...

Panaih berapi, isu Lahad Datu tak habih-habih lagi... La ni masa kita pakat tuding jari, macam la masaalah tu boleh selesai sendiri...

Huh... Musa Hasan pun nak tumpang sekaki, hehe...

Camana dia boleh nampak ketua Polis ja kena berjawab? Menteri jaga negeri nak lempaq pi mana, Perdana Menteri takkan nak dok nganga saja, habih tu Peguam Negara tak payah berjawab apa, Ketua tentera pulak takkan nak biaq terlena...?

Dia nak kena hamput ngan Mak Long hang ka hapa...

Wassalam...


3 comments:

  1. jadilah tiang seri yang berseri bukan duk jadi tiang yang begerigi tak tentu segi.moga ditempat syuhadah tapi kena tengok juga syarat untuk dapat mati syahid jangan duk main nak sedap cakap aja.ramai manusia berebut untuk dapat habuan yang sedikit didunia tapi tak ramai yang nak berebut habuan di akhirat

    ReplyDelete
  2. Salam Pak Long,

    Lahat Datu dok susah hati :
    Najib dok senang hati :
    Semua dia kata bulehh, bulehh,
    Kelmarin dia dok pi muhong orang Perlih.

    Najib kata Anuat Berahim terlibat :
    Nak tangkap Anuat wok pi sebat :
    Rupa rupanya dia yang terlibat,
    Akhiaqnya susah hari dia yang telan kabat.

    ReplyDelete
  3. Tau nak kata apalah Pak Long ooi .Tanya Mak Long kut kut di tau apa apa.

    ReplyDelete

Nak komen kena la pandai-pandai...
Jangan komen macam hilang akai...
Tak kelapaq Pak Long ulang alik pi balai...
Kerana sorang dua yang hodoh perangai...

Related Posts with Thumbnails