Monday, April 15, 2013

Gambaq Idris Jala berkempen kat Pakatan...

Haru sungguh dah Umno neh, Pak Long tengok dah macam orang hilang akai. Mungkin pokai dah hanguih modai...

Depa yang buat bola tanggung...
Depa jugak la yang pulun nak gulung...
Guna kudrat gila-gila..
Bola digulung jatuh ataih riba..
Haha...

Memang terbaek la poster neh...


2 comments:

  1. bia' pi kat depa kalau dok layan sangat puak ni jadi melugai kita dibuatnya. depa takut kalah tu yang dok gelabah kalau betul kalah bukan saja hilang kosa banyak pula terbongka' tu yang dok teketa' keta' .kesian sebab tu bila tengah berkosa jangan banyak buat dosa nilah jadinya takut tak tentu hala

    ReplyDelete
  2. Kita akan menghadapi pilihanraya kali ke 13 pada 5 Mei 2013. Adakah rakyat benar - benar faham hak dan kewajiban sebagai pemilih berdaftar. Kenapa kita membuat pilihanraya. Ini kerana setiap 5 tahun kita akan memilih wakil untuk mentadbir negara atau pun negeri. Yang penting hak rakyat sebagai pemilih harus kita ketahui.

    http://relaxkedaikopi.blogspot.com/2013/04/perubahan-minda-di-pru-13.html

    ReplyDelete

Nak komen kena la pandai-pandai...
Jangan komen macam hilang akai...
Tak kelapaq Pak Long ulang alik pi balai...
Kerana sorang dua yang hodoh perangai...

Related Posts with Thumbnails