Sunday, May 05, 2013

Gambaq paling ngeri dari kem Najib II

Salam semua...

Esok dah nak mengundi, masa tuk kita sama-sama rayakan demokrasi lagi. Masing-masing la ni sibuk tak terkira dah memancing undi, tambah-tambah time last minit lagu nie...

Bagi sesapa yang nak cari lebih undi, ada masa lagi nak beli orang tolong mengundi. Kat ataih tu ada banner canggih lagi, Bangla untuk dijuai kira kati... Parti yang ada duit lebih tu boleh la congak tengok kot-kot boleh beli bangla buang 2-3 lori... masuk pintu belakang buat tambah pengundi... haha...

Bila bangla tu dah kita beli, dia akan ingat kita sampai ke mati... Dia akan sayang kita lebih dari bini sendiri. Maklum ja la dah jadi kita punya hamba abdi...

Bagi pencacai yang dah lama sebati...
Hangpa jangan jeles kat bangla sekoq nie...
Tambah lagi yang nak bodek pun tak reti...
Tobat lahom hangpa tak gamak buat lagu nie...

Errr... selamat mengundi...

Wassalam...


4 comments:

  1. semalaman aku tak dapat lelapkan mata malam td....
    berdoa dan terus berdoa...
    tak sedar pipiku dibasahi air mata...
    semoga tuhanku mendengar doaku...
    semoga tanah air yg kucintai ini aman dan makmur...
    dijauhi daripada pemimpin yang rakus dan haloba...

    ReplyDelete
  2. mak...ayah.....
    kami akan kerap balik kampung jika...
    harga minyak turun....
    tol dihapuskan...
    beban hutang PTPTN dimansuhkan.....
    berdoalah......mak.....berdoalah ayah.....

    ReplyDelete
  3. Najib pakai lipstick apa ek?Maybeline,Revlon ke Shiseido?Smpi mamat sekoq ni pun dh terlioq gaknya!

    ReplyDelete
  4. 99, while the Sansa Clip+ has an entry price of $39.
    As we ate, not only did our waitress check back with us
    to see if we required anything further, but the manager stopped by
    as well. Be comfortable in its open-air concept restaurant,
    where you might even sit in a table and look up to see stars in a clear night sky.


    my homepage http://www.lavapages.de/modules.php?name=Your_Account&op=userinfo&username=EmileNNAU

    ReplyDelete

Nak komen kena la pandai-pandai...
Jangan komen macam hilang akai...
Tak kelapaq Pak Long ulang alik pi balai...
Kerana sorang dua yang hodoh perangai...

Related Posts with Thumbnails